Termékfotó

A termékek fotói – a részletes, informatív, vonzó leírás mellett – nagy szerepet játszanak abban, hogy vásárlásra bírják weboldalak látogatóit. Egy elmosódott, rossz minőségű kép láttán azonnal tovább állhatnak.

A hagyományos üzletekben lehetőségük van kézbe venni, megforgatni a választandó terméket, ezzel szemben egy webáruházban a termék fotójának kell vonzóvá tenni számára azt.  A termékképek alapvető feladata tehát, hogy egyértelműen beazonosítható legyen általa a kínált termék. Mert például hiába talál rá a weboldalra a vásárló, mert a Google találati listáján előkelő helyet foglal el és még az árai is vonzóak a számára, ha először egy szedett-vedett innen- onnan másolt különböző hátterű fotókkal találkozik a termék oldaladon.

Nagy az esélye annak, hogy rossz minőségű, nem nagyítható termékképeinkkel elriasztjuk potenciális vásárlóinkat és átpártolnak a konkurenciánkhoz. Ráadásul az amúgy vonzó esztétikus külsejű oldalunk összképét elrontják a rossz minőségű nem jól fotózott termékképek.

Az az igazság, hogy mi emberek egy termék kiválasztásakor rendszerint érzelmi alapú döntést hozunk: legtöbbször nem színtisztán racionálisan döntünk. Fontos, hogy milyen benyomásokat szerezünk, így a fotó minősége és hangulata kulcsfontosságú. Ezen felül természetesen vaktában nem fogunk dönteni: ha nem látjuk a terméket, nem fogunk vásárolni. Az viszont önmagában nem elég, ha készítünk egy fotót. Jó, ha a fotók nagyíthatóak, hogy minden részletük jól látható legyen és arra is ügyelnünk , hogy nagyítás után ne legyen homályos „pixeles”. Egy 2007-es kutatás szerint a webshop termékfotók mérete és minősége kiemelt jelentőséggel bír a vásárlás, mint döntés meghozatalában. A jó termékfénykép tehát egyértelműen segíti a vásárlást.

Nem kell feltétlenül profi fotóssal műtermi termékfotókat készíteni, viszont az biztos, hogy egy képnél jobb a több! Ha egy termékről nem csak egy, hanem több képet is feltöltünk, akkor ez lehetőséget biztosít a vásárolónak arra, hogy több szögből, több színben illetve részleteiben is megtekintse a terméket. Több száz, több ezer termék esetén ez lényegesen több munka, de megéri!

Fontos, hogy a vásárló pontos információt kapjon az általa kiválasztott termék méreteiről, színéről, ezzel segíthetjük a döntésben.

Posted by ildiko1046 in Egyéb, 0 comments

A reklám, ami mellett nem lehet elmenni

A reklám az emberekből vegyes érzéseket vált ki. Tudjuk gyűlölni, mert mindenhol utolér, és tudjuk szeretni, különösen, ha szellemes, ízléses humort és eredetiséget fedezünk fel benne. A reklám a fogyasztásban való részvételre ösztönöz, felkelti érdeklődésünket, irányítja figyelmünket, informál, rábeszél, manipulál, csábít és zaklat. A hatása alól szabadulni pedig, szinte lehetetlen, már az utcára lépve „belebotlunk”.

A reklám életünk meghatározó része. Amikor nem tudjuk, hogy ott van, akkor is körülvesz minket, hogy impulzusai elérjenek hozzánk és rávegyen minket az általa hirdetett termék megvásárlására.

A reklámok az emberiséggel együtt fejlődtek erre a szintre. Már az ókori Görögországban informatív célú reklámok voltak megtalálhatók a bortartó edényeken, ahol a bor származási helye, évjárata volt olvasható. A reklámok a nyomtatás elterjedésével kezdtek fejlődésnek indulni. Kezdetben ez kimerült a könyveknél különböző betűtípusok, borítók alkalmazásában, amelyek egyedivé tették a különböző nyomtatványokat. Később az újságok elterjedésével már megjelentek a mai értelemben vett reklámok, amelyekben megnevezték a terméket, röviden ismertették tulajdonságait, előnyeit, valamint árát és hogy hol lehet beszerezni.

A XIX. század második felében már volt, aki reklámfelületet vásárolt, majd azt haszonnal adta tovább. Ezután rohamos fejlődésnek indult a reklámipar, cégek alakultak, akik hirdetések elkészítését is vállalták. 1870 körül jelentek meg a szövegírást hirdető marketingcégek, majd 1890-ben létre jött a Calkins & Holden, amely az első reklámügynökség volt, 1905-ben pedig a Parker & Lee, ami az első PR ügynökség. Az ezt követő gazdasági fellendülés hatására nőtt a verseny, így a reklámok szerepe is előtérbe került.  Az utcákat elárasztották a plakátok, így több művész is ebben az iparban kereste meg mindennapi betevőjét.

Reklámok nélkül talán el is vesznénk a modern társadalom útvesztőiben, a reklámok mindig kész véleményeket kínálnak, mindig önmegvalósításra sarkallnak, mindig találnak megoldást, bármilyen konfliktusról vagy problémáról legyen is szó az életünkben – látszólag legalábbis..

Posted by ildiko1046 in Egyéb, 0 comments

Vállalkozások egyik marketing eszköze a gerillamarketing

Kevés olyan marketing szakkifejezés van, amit annyira felkaptak volna, mint a gerillamarketing fogalmát az utóbbi időben.

A gerillamarketing annyit jelent, hogy egy cég stratégiailag hogyan mozog a piacon: a gerilla stratégia pedig elsősorban a kis cégek sajátja volt. A gerillamarketing azonban az évtizedek alatt alakult – hasonlóan a marketing összes többi területéhez – és jutott el arra a pontra, ahol tart ma.

Napjainkra a megváltozott fogyasztói magatartásnak köszönhetően a hagyományos marketingeszközök már nem bizonyulnak kellően hatásosnak, mint régen. Az embereket annyi új inger és információ éri (pl. reklám), hogy képtelenek mindre reagálni, sőt a fogyasztók többsége reklámkerülővé vált!

A kisvállalkozások gerilla marketingjében tehát nem elsősorban a drága megoldásokra kell gondolni, amit egy kreatív gerilla marketing ügynökség hoz létre, hanem a kisvállalkozás marketing stratégiájának pontos felvázolására van szükség, még pedig:

  • Logó, arculat, névjegy– a szakmai hozzáértéssel megtervezett logó évekre, akár évtizedekre is biztosítja a vállalkozás professzionális képét.
  • Dekoráció, ruházat– boltok és bizonyos szolgáltatók esetében az a tér, ahol a vevőket, ügyfeleket fogadjuk, nagyon erős benyomást tesz, így be kell illeszkedniük a vállalkozás teljes arculatába, színvilágába
  • PR és sajtókapcsolatok– a hatékony gerilla megtalálható a sajtó számára, a róla megjelent sajtóanyagokat pedig tudatosan használja
  • Jó hírnév, hitelesség, kiváló minőség– semmi sem annyira hatékony eszköz egy kisvállalkozás számára, minthogy éveken át kiváló minőségben dolgozik, és ügyel rá, mikor, milyen összefüggésben említődik a neve
  • Jól felépített, megtalálható weboldal– számos marketing aktivitás kötődik ma már az internethez, de óvatosan kell bánni velük. A legfontosabb a kereső-optimalizált weboldal, amely a leghatékonyabb marketing eszköz.

A jó gerillamarketinges vállalkozás eszköztára megegyezik a jól kigondolt image-el, egyszerű, de használható logóval, könnyen elérhető, megtalálható honlappal, következetes vizuális elemekkel.

A gerillamarketing alapja tehát a legtöbb esetben a szóbeszéd.  A célja a nagy tömegekhez való eljutás a lehető legrövidebb idő alatt méghozzá költséghatékony módon.

Egy jól kidolgozott gerillakampány hatalmas tömegekhez juthat el rövid idő alatt pusztán a szóbeszéd segítségével, hiszen, ha az embereket megfogja, továbbadják ismerőseiknek, családtagjaiknak, pl. megosztják különböző közösségi oldalakon.

 

Posted by ildiko1046 in Egyéb, 0 comments

A logó – vizuális jel II. rész

A logóval kapcsolatban napjainkban is még mindig él az a tény, hogy  egy üzenetet kommunikál a piac felé. Ezért fontos, hogy megjegyezhetőnek és egyedinek is kell lennie, hogy azonosítsa a céget a fogyasztók fejében. Ma már a verseny sokkal keményebb, mert létrejöttek a modern design-, reklám- és marketingiparágak is, amelyek fontos célja körvonalazni, hogy mitől lesz a mai, modern korban eredményes egy logó, és hogyan lehet a legegyszerűbb módon, a legletisztultabb formában a legtöbbet elmondani egy logón keresztül a vállalatról és termékeiről.

Kifejező, nem feltétlen szájba rágó

A logónak a nevünk nélkül, önmagában állva is jól kell teljesítenie. Fontos, hogy egyértelmű és félreérthetetlen legyen az üzenete. Nem alapkövetelmény azonban, hogy konkrétan utaljon a cég tevékenységére. Sokkal fontosabb, hogy minél többet eláruljon a cégfilozófiáról, pozitív érzetet keltsen. Minél szerteágazóbb a cég tevékenysége, annál inkább javasolt a logót nem a termékek, inkább a cég küldetése felől megközelíteni.

Egyszerű, letisztult

Az egyszerűség hozzájárul ahhoz, hogy a logód megragadja az olvasót és megmaradjon a fejében. Egy bonyolult ábra nem hogy segítené, inkább torzítja az üzenetet. A könnyen befogadható logó tiszta, határozott vonalakat, éles kontúrokat és egyszerű színeket használ. A jól eltalált logóra elég néhányszor ránézni és máris céghez tudjuk kötni, társítani tudjuk a pozitív üzenetével.

Sokoldalúan felhasználható
Már a tervezésnél érdemes végig gondolni, milyen felületeken lesz felhasználva a logó. Bannerekre, reklámkreatívokra éppúgy felkerülhet, mint az autód oldalára, az elküldött faxokra, vagy akár a kollégák céges bögréjére nyomtatva. Olyan logót kell választani, amely mindenhol használható. Jól néz ki pici és óriás méretben egyaránt, valamint fekete-fehérben, és sötét háttér előtt is megállja a helyét

Fontos szem előtt tartanunk, hogy a logót nem egy-két évre tervezzük, hiszen ezzel tudunk az emberek tudtában maradni folyamatosan. Sajnos az eddig említett szempontok betartása sem garancia a sikerre. A marketing egy több összetevős eszközrendszer, aminek csak az egyik eleme a logó.

A jó logó tehát hozzásegít a cég ismeretségének a megszerzéséhez és fenntartásához, azt is mondhatjuk, hogy a vevők bizalmának kiépítésére szolgáló eszköz. Rákerülhet névjegykártyára, céges levélpapírra, hírlevélre, honlapra, szórólapra, reklám szatyorra, céges reklámajándékokra, Facebook-ra feltöltött fotókra, egy szóval mindenre, határ a csillagos ég!

A cél, hogy mindenütt jelen legyen!

Posted by ildiko1046 in Egyéb, 0 comments

A logó – vizuális jel I. rész

Egy kis történelmi áttekintés

A mai logók eredete egészen az ókorig vezethető vissza. Az eltelt évszázadok alatt a számtalan történelmi esemény és az ügyes vállalkozók hatására az egyszerű hieroglifáktól eljutottunk a mai modern logók korszakához.

A logó és a márka

A „logó” mint kifejezés a „logogram” szó lerövidült formája, amelynek jelentése egy szót vagy kifejezést bemutató jelzés. Az elnevezés a görög „logos”-ból származik, amely magyarul „szó”-nak fordítható. Egyszerűbben megfogalmazva: a logó egy-egy szó vizuális jele.

A források szerint a hieroglifák és a piktogramok tekinthetők a logók legelső történelmi őseinek. Az ókori világban, amikor az emberek között még általános volt az írástudatlanság, kiemelkedő jelentőséggel bírtak ezek a jelek. Ha egy akkor élt kereskedő helyébe képzeljük magunkat, tulajdonképpen a boltja bejáratánál kitett jelzés volt az egyetlen eszköze arra, hogy tudassa az emberekkel, mit árul.

Más a helyzet a márka esetében, amelynek eredetét maga az elnevezés (billog, vagy angolul brand) mutatja. Az ősi állattartó gazdák minden állatuk bőrébe beleégették a jelüket, hogy azonosítani lehessen őket; így jelölték, melyik tartozik az állományukba.

Ha leegyszerűsítjük az eddigieket: a logó mutatta meg, hogy mivel foglalkozol, míg a márka biztosította azt az egyedi jelzést, amely megkülönböztetett a versenytársaktól. Ez az alapvető különbség mind a mai napig igaz!

A logó kommunikál, a márka azonosít

Ha továbbutazunk az időben, eljutunk a középkorig, amikor már akadt példa arra is, hogy a logó és a márka együttműködött egy designban. Példaként említhetjük a címereket, amelyek egyrészt azonosították az uralkodóházat vagy nemesi családot, amelyhez valaki tartozott, vagy amelyért valaki harcolt, de egyúttal e ház vagy család legfontosabb értékeit is közvetítették a címerben elhelyezett képek, ikonok segítségével. Mondhatni képüzenet formájában történt a kommunikáció.

A nyomtatás azonban mindent megváltoztatott!

A talpraesettebb vállalkozók hamar felismerték, hogy egy hatékony design és némi reklámtevékenység óriási üzleti hasznot hozhat.

Egy idő után egyre elterjedtebb lett az a megoldás, amelyben a kommunikatív logót és az azonosító márkát már együttműködve használták. Ez volt a kulcsa annak, hogy egy nagyobb piacon is emlékezzenek egy cégre, és ezáltal nagyobb nyereségre tegyenek szert.

Posted by ildiko1046 in Egyéb, 0 comments

Egy jó márkanév már fél siker

Milyen névvel válhat termékünk világmárkává? Minden céget alapító felteszi ezt a kérdést induláskor. A legtöbben misztikus magyarázatokkal állnak elő, pedig a példák jó része azt mutatja, sokszor a legegyszerűbb módon született nevek a legsikeresebbek.

Terméknevet, márkanevet választani nagy felelősség. Egy jó döntéssel sokat könnyíthetünk a saját helyzetünkön értékesítéskor. Számos szempontot és lehetőséget kell mérlegelni, amíg megtaláljuk az igazit.  Gyakran azért vacillálunk, mert szeretnénk valami különleges, ám jól megjegyezhető, nem túl hosszú márkanevet, ami könnyedén válhat komoly branddé.

Egy jó terméknév ugyanis félig már el is adja a terméket, ha viszont rosszul választunk, rengeteg plusz munkát veszünk a nyakunkba, hogy megpróbáljuk megmagyarázni a fogyasztóknak, a mi termékünket szeretnék, még ha ezt maguktól nem is veszik észre.

Mindenki jól ismeri már ezeket a , jól csengő neveket, mint például a Coca-Cola, Microsoft, Apple, Nike, Lego, Levi’s, stb. De kevesen gondolnak bele, hogy a név csak a jéghegy csúcsa. Hiszen egy cégnév vagy márkanév jóval többet jelent, mint maga a szó. Ezek vonzereje azonban sokkal inkább a név és a mögötte rejlő imázs és arculat együttese. Ezért érezzük olyan jónak az IBM vagy a Coca-Cola nevet, pedig, ha belegondolunk, nem a legtökéletesebb név, amit valaha hallottunk.

 

Hat pontba szedtük mire érdemes odafigyelni a név választásakor:

  1. Szerencsés, ha a név reflektál a termék, szolgáltatás tartalmára. Így könnyebben beazonosítható, a vásárlók szeretik, ha tudják, mi az, amit vesznek, és mielőtt leemelik a terméket a polcról, nem kell gondolkodniuk, vajon mi lehet az.
  2. Választhatunk olyan nevet is, ami látszólag nem kapcsolódik a termékhez, de ez esetben fontos, hogy meg tudjuk magyarázni a névválasztást, legyen valami logika, történet, ami kapcsolódik a termékhez és nem utolsó sorban fontos, hogy ezt megismertessük a potenciális vásárlókkal.
  3. Ne hagyjuk figyelmen kívül, hogy milyen piacra vagy piacokra „termelünk”. Ha nemzetközi piacra is kilépünk, akkor nézzünk körül, mi működhet abban a nyelvi környezetben. (Az igen népszerű olasz Fosch fesztivál például magyarul nehezebben győz meg, hogy érdemes ellátogatni oda.)
  4. Fontos szempont, hogy ne legyen bonyolult kiejteni és leírni, mert amit könnyű eltéveszteni, azt általában el is tévesztik. Különösen igaz ez arra az esetre, amikor interneten keresgélnek a potenciális látogatóink, vásárlóink, akkor egy félregépelés elég és rögtön a konkurensnél kötnek ki.
  5. Szeressük a nevet, amit választottunk és tudjunk vele azonosulni. Mindkettő elengedhetetlen ahhoz, hogy célcsoportunk is szeresse és azonosulni tudjon vele.
  6. Névválasztásnál érdemes a grafikussal vagy marketingessel egyeztetni, mert a szakemberek mögé tudják képzelni azt a tartalmat, amit majd jelképezni fog.

 

 

Posted by ildiko1046 in Egyéb, 0 comments

Mire figyeljünk céges ajándékozás esetén?

Legyen egyedi, ötletes, sőt még használható is, ezek a fő szempontok a céges vagy egyéb hivatalos rendezvények, találkozókra szánt ajándékoknál. Fontos, hogy illeszkedjen a cég vagy a megajándékozott profiljához, az ideális ajándéktárgy sok más szempontnak is megfelel.

Nem csupán az ajándék kiválasztásának, hanem az átadásnak is megvannak az ideális feltételei, és lehetőség szerint betartandó szabályai, amelyek tovább növelhetik az ajándékozás értékét. Manapság egyre jellemzőbb, hogy az ajándékokat nem személyesen, hanem futárral küldik ki, és adják át. Ennek több oka lehet, amelyek közül az egyik az, hogy az illető nem tud megjelenni az adott rendezvényen, de a fontos partnerek közé tartozik.

Ha tehetjük, intézzük inkább személyesen az átadást, mert nem célszerű külsős cég segítségét igénybe venni, hiszen az átadás pillanatában az átadó képviseli az ajándékozó céget.

Több módja van annak, hogy a nagy mennyiségben rendelt termékeket a cégek egyedivé tudják varázsolni. Az emblémázásnak, logózásnak, amellett, hogy tartós márkaértéket generál és emlékeztet az ajándékozóra, a másik funkciója, hogy egyedivé teszi az ajándékot, és megkülönböztet a többi, hasonló terméktől. Az ajándéktárgyak emblémázása során nagyon fontos figyelembe venni, hogy a választott módszer összhangban legyen a termékkel.

Az emblémázáson kívül az ajándékok egyedivé varázsolásának egy másik módja a csomagolásban rejlik.  Jellemző az is, hogy az események annyira egyedi ajándékokat követelnek meg, hogy a szimpla logózás nem elegendő megoldás, a csomagolást is érdemes megterveztetnünk.

A trendek évről évre változnak, amit érdemes követni, hogy mindig napra készek legyünk.

Posted by ildiko1046 in Egyéb, 0 comments
Vajon kell még szórólapot használni egy eseményen?

Vajon kell még szórólapot használni egy eseményen?

A digitális technológia folyamatos növekedése, a közösségi média terjedése során elgondolkodtató, hogy vajon szükséges-e még a nyomtatott, kézbe vehető szórólapok, brossúrák használata egy bizonyos esemény reklámozásához. Könnyen megbocsájtható, hogy úgy gondolod, nincs már erre szükséged, de hidd el, hogy igenis az emberek még mindig szeretik kézbe fogni a dolgokat, megtartani a jól megszerkesztett, igényes szórólapokat, esemény meghívókat, hiszen emlékeket idéznek fel bennük.

Hogyan tudsz emlékezetes, jól megszerkesztett esemény szórólapot készíteni?

A rossz dizájnnal mindent elronthatsz. Elveszhet kiadványod a többi között, a potenciális ügyfelekhez nem jut el az információ. Egy olyan rendezvényen, ahol több kiállító is osztogatja a saját szórólapját, nem egyszerű kitűnni a tömegből. Gondoskodj a figyelem vezetéséről, a tökéletes elrendezésről.

Vedd figyelembe a különböző hajtási lehetőségeket

A szórólapok általában két oldalon nyomtatott A5-ös lapok, azonban lehetőség van más méretű, típusú lapok készítésére is. A különböző hajtási technikákkal egyedivé varázsolhatjuk marketing eszközünket. Lássuk milyen megoldások vannak:

Egységes színrendszer

A színséma létfontosságú. Az élénk és kontrasztos színek túlzóak lehetnek. A kevés szín is lehet hatásos. Határozzuk meg az alapszínt és az ehhez illőeket párosítsuk. Rengeteg színséma található az interneten, sőt vannak olyan programok, melyek meglévő képekről készítenek színmintát, így egy számunkra tetszetős példa alapján mi is elkészíthetjük a hasonló színvilágú szórólapunkat. A neten található több színséma készítő program közül a paletton.com-ot, a szupergyors coolors.co-t javasoljuk.

Taktikus képválasztás

A szórólap, a brossúra egyik kulcsfontosságú eleme a kép. Erőteljesnek, szemet gyönyörködtetőnek kell lenniük, nem szabad kis felbontású, elmosódott elemeket használni. A képeket úgy válasszuk, hogy könnyen azonosulhasson a célcsoport a szereplőkkel, lehetőség szerint ne stock fotókat használjunk, hanem saját készítésű, de profi képeket.

Minőségi papír

Válasszunk minőségi papírt, vastagabb, fényes felületűt, ezzel is kitűnve a tömegből.

Cselekvésre ösztönzés

Ahhoz, hogy elérjenek minket a potenciális vevők fontos, hogy legyen kiemelkedő helyen feltüntetve az elérhetőségünk, cselekvésre ösztönző felszólítással. Legyen rajta e-mail cím, telefonszám, cím, kis térkép, közösségi média kapcsolatok, és esetleg a QR kód is, még mindig sokan használják ezt a lehetőséget is.

 

 

Posted by Kata in Egyéb, 0 comments
Mi a szórólap marketing?

Mi a szórólap marketing?

A tájékoztató jellegű marketing több szegmensre oszlik. Az egyik ilyen elem a szórólap marketing. Több összetevőt kell figyelembe venni a szórólapok marketing célú használatakor. Elsősorban a megfelelő szövegezés, a külső, figyelemfelkeltő színek és formák kiválasztására kell összpontosítanunk. Azonban nem elhanyagolható az sem, hogy ki, milyen területen, milyen módon teríti az általunk elkészíttetett szórólapokat. Az üzenetünk célba érkezésének ez is igen jelentős pontja, nem feledkezhetünk meg róla.

A szórólap hatékonyságát még mindig igen magasra értékelhetjük, hiszen kis költséggel nagy mennyiségű hirdetést tudunk továbbítani nagy számú közönség részére. A vonzó és a célcsoport számára értékes tartalommal bíró szórólapunk akár 70% feletti figyelmet is kaphat, hiszen a címzettek megtartják azt, vagy továbbadják ismerőseinknek.

Miután gondosan megszerkesztettük a szöveget és a külalakra is figyeltünk, ne rontsuk el a hatékonyságot a rossz terjesztéssel. Erre is ugyanolyan nagy figyelmet fordítsunk, mint a korábbi folyamatokra. Amennyiben külső céget bízunk meg a feladattal, gondosan tervezzük meg a terjesztők útvonalát, sőt nagyobb költségkeret esetén, akár még cégünk logójával dekorált pólóban szórassuk ki a lapokat.

Több megoldás közül választhatunk a terjesztés kapcsán. Az egyik lehetőség, hogy a szórólapot forgalmas csomópontok közelében kezdik kézbe adni a terjesztők, a másik megoldás egy bizonyos körzetet körbejárva a postaládákba helyezik azokat. Mindkét megoldás lehet hatékony, ha jól meghatározunk bizonyos elemeket.

Az első esetben egy márka ismertségének erősítésére lehet hasznos a szórólap kiosztása. Az nem túl hatékony, ha egy helyi kisvállalkozás, ami egy bizonyos szolgáltatást nyújt, kioszt 10.000 db szórólapot a város közepén, mert valljuk be, igen kevés az esély arra, hogy pont a kerületi lakosok közül lesz a legtöbb abban az időben, az osztás területén, akinek szüksége van pl. a mi kulcsmásolásunkra.

A kiosztásos technika során ügyeljünk arra, hogy a szórólapot osztók megjelenése is legyen megfelelő, ne egy hobbó külsejű egyén ossza, cigivel a szájában a lapjainkat, várjuk el az ápoltságot és kulturált megjelenést a terjesztőktől, akik akár az érdeklődő kérdésekre is tudnak kompetens választ adni.

A másik terjesztési mód során inkább a helyi vállalkozások marketingjének van helye. A jól behatárolt terület meghatározása legyen az első szempont a terjesztésnél. Válasszuk ki a megfelelő távolságot, amiről még az emberek igénybe veszik a szolgáltatásunkat, és nekünk is megéri még odáig elmenni. Célszerű olyan társ vállalkozást keresni a terjesztéshez, akiknek már van tapasztalatuk, tudják melyik házba hogyan jutnak be (lakótelepek esetén), biztosan nem kötegével dobják a kukába a nyomtatványainkat.

Mindezek mellett a hatékonyság ellenőrzésére érdemes a szórólapra egy kupon kódot is elhelyezni, így mindenképpen tisztában lehetünk azzal, hogy hányan érkeznek majd ebből a marketing szeletből, kell-e valamit még erősítenünk, vagy éppen csökkentenünk. Az is jó megoldás, ha a beszórt területeket körzetekre osztjuk és így helyezünk el a szórólapokra azonosítókat, ezzel még tovább szegmentálhatjuk a hatékonyságot.

Nos, ha elhatároztad, hogy marketing költséged egy részét a jól bevált, hagyományos módszerekkel is kiegészíted, akkor mi akár 1 nap alatt elkészítjük számodra a tökéletes szórólapot. Keresd kollégáinkat elérhetőségeinken.

 

Posted by Kata in Egyéb, 0 comments
Miért használjon céged egyedi hűtőmágnest reklámként?

Miért használjon céged egyedi hűtőmágnest reklámként?

A reklámajándékok használatának célja, hogy segítsék a vállalkozások márkaismertségét, olyan termékek használatával, melyeket az emberek nap mint nap használnak és látnak. A reklámcégek által kínált promóciós termékek fő célja, hogy a márkákat könnyen felismerhetővé és ismertté tegyék a célpiacukon. Ez azért fontos, hogy mindig szem előtt legyen a cég logója, márkajelzése, így bevésődik a vásárlók, ügyfelek tudatába.

 

Miért kéne vállalkozásodnak hűtőmágnes?

Számos vállalkozás használja a hűtőmágnest márkaismertség növelése céljából. Ez egyedi hűtőmágnesek használatával igen könnyedén megszerezhető. Hiszen ezek a kis reklámtárgyak folyamatosan szem előtt vannak, a hűtőszekrényen nemcsak dekorációs, de funkcionális céllal is. Rengetegen a hűtőre teszik a fontos üzeneteket, az időpontokat, a gyerekek, unokák fényképét és ezeket mind egy-egy hűtőmágnessel erősítik fel a fém hűtő elejére, oldalára.

Kézenfekvő megoldás promóciós anyagként használni a hűtőmágnest egy élelmiszerekkel foglalkozó cég esetében. A pizzériák, zöldség-gyümölcs kiskereskedések, vagy akár egy kis élelmiszerbolt is kedvező marketing költségek mellett tudja kihasználni a hűtőmágnes nyújtotta előnyöket. A már egyszer nálunk vásárlók számára adott információs mágnesre rákerülhet a cég logója, boltok esetében a nyitva tartási idő, a cím és a telefonszám, ahol esetleges előrendelést is felvesz az üzlet. Gondoljunk csak bele, a hűtőből elfogyott a tej, a felvágott, a zöldség, gyümölcs. Bosszankodva bevágjuk a hűtő ajtaját és akkor szemünkbe ötlik a sarki fűszeres elérhetősége, ahonnan akár azonnal megrendelhetjük a hiányzó élelmiszereket. Az éhség nagy úr, a pizza vagy ételkiszállító cégek szintén jól járnak egy üres hűtő esetében, hiszen az ember biztosan megkívánja a szinte azonnal készen kapott ételt, ha meglátja cégünk hűtőmágnesét.

Persze az élelmiszert forgalmazó vállalkozásokon kívül is jól használható a hűtőmágnes promóciós célokra. A márkaismertség fokozásához kiváló eszköz, mindennap látják a potenciális ügyfelek. Vízvezeték-szerelők, szolgáltatók, üdülőhelyek, ügyvédi irodák, valamennyi szolgáltatást nyújtó cég számára jó megoldás a kis költségű marketing eszköz.

Minél érdekesebb kivitelezésű egy hűtőmágnes, annál jobban megbecsülik azok, akiknek átadjuk. A megszokott formákon túl, bátran változtassunk az alakzaton, az anyagokon. Társaságunk fából készült, formára vágott hűtőmágneseket készít. Tapasztalt grafikusunk, kreatívan láttatja cégedet a potenciális vagy meglévő ügyfeleiddel. A fa mágneseket gravírozzuk, a végeredmény garantáltan profi minőségű lesz. A standard méretektől is elrugaszkodhatunk, hogy minél több információt tudjunk elhelyezni a mágnesen, a mai technika lehetőséget nyújt akár egy fél A5-ös oldalnyi nyomtatására is.

Több funkcióval is felruházhatjuk a hűtőmágnest, hiszen akár sörnyitóként is használható darabokat is készítünk. A legtöbben sokszor keresik a sörnyitót, de ez a praktikus promóciós ajándék mindig kéznél lesz, ha a hűtőre tapasztjuk. A fém alapra helyezzük a sörnyitót és a mágnest, míg a tetején céged logója, elérhetősége kerül.

Bármelyik megoldást választod, biztosan kis költséggel tudsz nagy ismertségre szert tenni.

Várjuk megrendelésed: http://fa-reklamajandek.hu/termekkategoria/hutomagnes/

Posted by Kata in Egyéb, 0 comments
Load more