Vajon kell még szórólapot használni egy eseményen?

A digitális technológia folyamatos növekedése, a közösségi média terjedése során elgondolkodtató, hogy vajon szükséges-e még a nyomtatott, kézbe vehető szórólapok, brossúrák használata egy bizonyos esemény reklámozásához. Könnyen megbocsájtható, hogy úgy gondolod, nincs már erre szükséged, de hidd el, hogy igenis az emberek még mindig szeretik kézbe fogni a dolgokat, megtartani a jól megszerkesztett, igényes szórólapokat, esemény meghívókat, hiszen emlékeket idéznek fel bennük.

Hogyan tudsz emlékezetes, jól megszerkesztett esemény szórólapot készíteni?

A rossz dizájnnal mindent elronthatsz. Elveszhet kiadványod a többi között, a potenciális ügyfelekhez nem jut el az információ. Egy olyan rendezvényen, ahol több kiállító is osztogatja a saját szórólapját, nem egyszerű kitűnni a tömegből. Gondoskodj a figyelem vezetéséről, a tökéletes elrendezésről.

Vedd figyelembe a különböző hajtási lehetőségeket

A szórólapok általában két oldalon nyomtatott A5-ös lapok, azonban lehetőség van más méretű, típusú lapok készítésére is. A különböző hajtási technikákkal egyedivé varázsolhatjuk marketing eszközünket. Lássuk milyen megoldások vannak:

Egységes színrendszer

A színséma létfontosságú. Az élénk és kontrasztos színek túlzóak lehetnek. A kevés szín is lehet hatásos. Határozzuk meg az alapszínt és az ehhez illőeket párosítsuk. Rengeteg színséma található az interneten, sőt vannak olyan programok, melyek meglévő képekről készítenek színmintát, így egy számunkra tetszetős példa alapján mi is elkészíthetjük a hasonló színvilágú szórólapunkat. A neten található több színséma készítő program közül a paletton.com-ot, a szupergyors coolors.co-t javasoljuk.

Taktikus képválasztás

A szórólap, a brossúra egyik kulcsfontosságú eleme a kép. Erőteljesnek, szemet gyönyörködtetőnek kell lenniük, nem szabad kis felbontású, elmosódott elemeket használni. A képeket úgy válasszuk, hogy könnyen azonosulhasson a célcsoport a szereplőkkel, lehetőség szerint ne stock fotókat használjunk, hanem saját készítésű, de profi képeket.

Minőségi papír

Válasszunk minőségi papírt, vastagabb, fényes felületűt, ezzel is kitűnve a tömegből.

Cselekvésre ösztönzés

Ahhoz, hogy elérjenek minket a potenciális vevők fontos, hogy legyen kiemelkedő helyen feltüntetve az elérhetőségünk, cselekvésre ösztönző felszólítással. Legyen rajta e-mail cím, telefonszám, cím, kis térkép, közösségi média kapcsolatok, és esetleg a QR kód is, még mindig sokan használják ezt a lehetőséget is.

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..