Mire figyeljünk céges ajándékozás esetén?

Legyen egyedi, ötletes, sőt még használható is, ezek a fő szempontok a céges vagy egyéb hivatalos rendezvények, találkozókra szánt ajándékoknál. Fontos, hogy illeszkedjen a cég vagy a megajándékozott profiljához, az ideális ajándéktárgy sok más szempontnak is megfelel.

Nem csupán az ajándék kiválasztásának, hanem az átadásnak is megvannak az ideális feltételei, és lehetőség szerint betartandó szabályai, amelyek tovább növelhetik az ajándékozás értékét. Manapság egyre jellemzőbb, hogy az ajándékokat nem személyesen, hanem futárral küldik ki, és adják át. Ennek több oka lehet, amelyek közül az egyik az, hogy az illető nem tud megjelenni az adott rendezvényen, de a fontos partnerek közé tartozik.

Ha tehetjük, intézzük inkább személyesen az átadást, mert nem célszerű külsős cég segítségét igénybe venni, hiszen az átadás pillanatában az átadó képviseli az ajándékozó céget.

Több módja van annak, hogy a nagy mennyiségben rendelt termékeket a cégek egyedivé tudják varázsolni. Az emblémázásnak, logózásnak, amellett, hogy tartós márkaértéket generál és emlékeztet az ajándékozóra, a másik funkciója, hogy egyedivé teszi az ajándékot, és megkülönböztet a többi, hasonló terméktől. Az ajándéktárgyak emblémázása során nagyon fontos figyelembe venni, hogy a választott módszer összhangban legyen a termékkel.

Az emblémázáson kívül az ajándékok egyedivé varázsolásának egy másik módja a csomagolásban rejlik.  Jellemző az is, hogy az események annyira egyedi ajándékokat követelnek meg, hogy a szimpla logózás nem elegendő megoldás, a csomagolást is érdemes megterveztetnünk.

A trendek évről évre változnak, amit érdemes követni, hogy mindig napra készek legyünk.

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..